La meva carrera...




FORMACIÓ ACADÈMICA





  •  Escolaritat cursada  en el Lycée Français de Barcelona. 2003.
  • Títol de Selectivitat espanyola per la UNEC.2003.
  • Títol de BAC, Selectivitat francesa. 2003.
  •  Cursat quatres anys de Psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona.
  • Diploma  d’extensió universitària d’”Auxiliar per a l’assistència a persones de la tercera edat i dependents” , des de la Universitat Alcalá de Henares ( Madrid). 2007
 

FORMACIÓ  NO OFICIAL

  • Formació en Terapia Gestalt  a l’Escola de l’Ésser els 4 anys.
  • Diploma otorgat des de Institut Espanyol de Teràpia Regressiva d’assistència al monogràfic de 120 hores lectives i pràctiques del curs de “Cómo enfrentar la propia muerte y aprender a acompañar en procesos”.
  • Tercer nivell de reiki Usui (mestra Queti Blanco)
  • Assistència a un monogràfic de 48 hores  dirigit a professionals sobre “Anatomia Gestàltica, alliberar emociones des del cos”  a l’Escola de l’Esser.
  • Assistència a un taller intensiu de “Respiració i massatge” a l’Escola de l’Esser.
  • Assistència a Biodansa, professora Ercilia Orellana, Bcn (autoconeixement i transformació de les emocions a través de la dansa)
  • Formació en Massatge Terapèutic Tui Na, basat en la Medicina Tradicional Xinesa, mestre J.J.Plasencia
  • Formació en monitora de Chi Kung, a l’Institut de Qi Gong de Barcelona, mestre Núria Leonelli i Sellés.
  • Formació en Alimentació Conscient i Energètica, de Montse Bradford.
  • Formació en Terapia Floral del Sistema Bach, a Naturset per Queti Blanco.
  • Formació en Aromaterapia, a Naturset per Queti Blanco.
  • Postgrau en Gestalt infantil, en Institut Integratiu. El temari que s’ha tractat és:
La vinculació del nen interior: actitud del professional des de la Gestalt, fer conscient l’inconscient, importància de la vinculació, cicle de necessitats, relacions humanes i vinculació, patrons apresos als primers anys de vida, mirada i escolta atenta.
Pedagogia sistèmica fenomenològica: aplicar a l’entorn educatiu “els ordres de l’Amor i de l’Ajuda” de Bert Hellinger per resoldre problemes familiars, escolars, socioeducatius, conèixer tots els sistemes que ens conformen.
Desenvolupament afectiu: des del nen fins a l’adolescència, conèixer les etapes afectives, detectar el desenvolupament esperat del trastorn o dèficit.
Tècniques gestàltiques aplicades a l’infant: entrevista amb els pares, entrevista amb el nen, eines com per resoldre problemes (dibuix, joc, manualitats etc..)
Joc-llenguatges expressius-psicomotricitat: profunditzar en el joc, diferents llenguatges expressius (música, moviment, plàstica), psicomotricitat com a eina de treball educatiu i terapèutic.
Visió holística i integral de l’educació: integrar la mirada quàntica per ser el creador de la meva realitat i la font dels meus propis descobriments. Com educar i acompanyar des d’aquesta perspectiva.
Tancament, integració dels finals per seguir el camí: acomiadar-se, integrar coneixements, consciència de tancament de cicles, netejar assumptes pendents. 

  •  Formació en Constelacions Familiars i Biodescodificació, 2016, conduït per Maria Martínez Calderón al centre AlmaLuz.