FORMACIÓ
ACADÈMICA
|
- Escolaritat cursada en el Lycée Français de Barcelona. 2003.
- Títol de Selectivitat espanyola per la UNEC.2003.
- Títol de BAC, Selectivitat francesa. 2003.
- Cursat quatres anys de Psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona.
- Diploma d’extensió universitària d’”Auxiliar per a l’assistència a persones de la tercera edat i dependents” , des de la Universitat Alcalá de Henares ( Madrid). 2007
FORMACIÓ NO OFICIAL
|
- Formació en Terapia Gestalt a l’Escola de l’Ésser els 4 anys.
- Diploma otorgat des de Institut Espanyol de Teràpia Regressiva d’assistència al monogràfic de 120 hores lectives i pràctiques del curs de “Cómo enfrentar la propia muerte y aprender a acompañar en procesos”.
- Tercer nivell de reiki Usui (mestra Queti Blanco)
- Assistència a un monogràfic de 48 hores dirigit a professionals sobre “Anatomia Gestàltica, alliberar emociones des del cos” a l’Escola de l’Esser.
- Assistència a un taller intensiu de “Respiració i massatge” a l’Escola de l’Esser.
- Assistència a Biodansa, professora Ercilia Orellana, Bcn (autoconeixement i transformació de les emocions a través de la dansa)
- Formació en Massatge Terapèutic Tui Na, basat en la Medicina Tradicional Xinesa, mestre J.J.Plasencia
- Formació en monitora de Chi Kung, a l’Institut de Qi Gong de Barcelona, mestre Núria Leonelli i Sellés.
- Formació en Alimentació Conscient i Energètica, de Montse Bradford.
- Formació en Terapia Floral del Sistema Bach, a Naturset per Queti Blanco.
- Formació en Aromaterapia, a Naturset per Queti Blanco.
- Postgrau en Gestalt infantil, en Institut Integratiu. El temari que s’ha tractat és:
La
vinculació del nen interior: actitud
del professional des de la Gestalt, fer conscient l’inconscient, importància de
la vinculació, cicle de necessitats, relacions humanes i vinculació, patrons
apresos als primers anys de vida, mirada i escolta atenta.
Pedagogia
sistèmica fenomenològica: aplicar a
l’entorn educatiu “els ordres de l’Amor i de l’Ajuda” de Bert Hellinger per
resoldre problemes familiars, escolars, socioeducatius, conèixer tots els
sistemes que ens conformen.
Desenvolupament afectiu: des del nen fins a
l’adolescència, conèixer les etapes afectives, detectar el desenvolupament
esperat del trastorn o dèficit.
Tècniques
gestàltiques aplicades a l’infant: entrevista
amb els pares, entrevista amb el nen, eines com per resoldre problemes (dibuix,
joc, manualitats etc..)
Joc-llenguatges
expressius-psicomotricitat:
profunditzar en el joc, diferents llenguatges expressius (música, moviment,
plàstica), psicomotricitat com a eina de treball educatiu i terapèutic.
Visió
holística i integral de l’educació: integrar
la mirada quàntica per ser el creador de la meva realitat i la font dels meus
propis descobriments. Com educar i acompanyar des d’aquesta perspectiva.
Tancament,
integració dels finals per seguir el camí: acomiadar-se, integrar coneixements, consciència de
tancament de cicles, netejar assumptes pendents.
- Formació en Constelacions Familiars i Biodescodificació, 2016, conduït per Maria Martínez Calderón al centre AlmaLuz.